【1% Anthony】买楼好难

读者来信

Anthony Sir你好!我身边个个朋友都觉得买楼好难,大部份人都觉得无置业希望,你会如何劝免年青人呢?

 

回复读者来信

是的,身边很多年青朋友都觉得买楼好难!首先要搞清楚:真系好难?还是觉得好难?

 

什么是…真系好难?

如果你身边的人,个个都做唔到,整个香港甚至整个世界,只有极少数、极少数人可以做得到,你可以话…真系好难!例如成功攀上珠穆朗玛峰,例如10秒内跑完100米,事实上真系好少人做得到,最少我们身边,未必有人做得到!

 

什么是…觉得好难?

然而买楼呢?我们身边有很多人做得到啊!

以笔者的学员为例,就算没有父干,没有母干,普普通通打份工的年青人,只要努力学习,敢于实践,就用我们教的方法,基本上超过八成年青学员,一、两年内就可以成功买楼上车!

看看最近大围的新盘,排队睇楼都要排8小时,卖几百伙,收票收逾2万张!仲未计其他新楼盘,仲未计同期其他二手楼成交,即是说,有数以万计的人做得到!点会难呢?

所以买楼嘛,并非真系好难,只系你觉得好难!

点解你会觉得难呢?每个人都有唔同原因!

可能因为你身边的人都不是物业投资者,他们都觉得买楼好难,令到你由细到大耳濡目染,根深蒂固,睇番转头,原来你问嘅所谓亲戚朋友,自己都冇乜买过楼,就举手抢答抢住教你。可能因为你睇咗好多传媒的负面报导,例如什么不吃不喝21年才买到楼等,中毒已深。又可能因为你出来社会工作不久,收入仍然好低,还未想到方法突破思想框框,觉得储首期好难。

 

你要不断去问自己两个问题…

点解咁多人做到?好明显唔系真系想像中咁难!

点解自己做唔到?好明显人哋有啲方法,自己唔识!

归根究底,就是你身边没有一些成功的投资者,告诉你怎么做!又或者你听咗之后,当耳边风,左耳入、右耳出,没有用心地去学习与实践,例如有些网友说:“我都睇咗好多关于买楼嘅书,亦都上网睇咗好多专家嘅分析同教学,识啦!”

 

还好,最少你愿意去学习,但学咗唔等于做咗…

事实上,今时今日要学习买楼知识,上网可以找得很多,点解你仲系买唔到?仲系觉得好难?点解笔者咁多年青学员来到一两年内就做得到?很多甚至已经卖咗,赚咗钱,已经楼换楼,又或者一间变两间、三间、四间了!记住!学咗唔等于做咗!网上资讯实在太泛滥,就讲专家评论,一个睇升,一个睇跌,你听边个?精神分裂啦!最重要系你身边有战友、有支援,推动你实践!

向成功的人士学习,敢于实践,最重要的!难…唔重要,最重要是难在那里,如何拆解?

相关文章 :

【1% Anthony】负面思想 帮唔到你买楼 Anthony Sir你好!最近睇一些前辈的文章,看他们分享经验,如何上车楼,如何一间变几间,财务自由,心里非常羡慕,但又很失望,以前楼价平...
【1% Anthony】读者来信:财务自由要有目标... Anthony Sir你好!上星期我都有睇“我要做业主”,见到你们的战友只有35岁就已经财务自由了,很羡慕啊!现在楼价咁贵,如果想好似她一样...
【1% Anthony】自住需要与投资需要 我今年30岁了,还未有计划结婚生仔,身边好多朋友都叫我买楼,其实我是跟家人住的,仲有自己的房间,根本就没有自住需要,仍然需要留意楼市,需要计...
【1% Anthony】行动力 Anthony Sir你好!我平时的工作很忙,每天朝九晚九,有时星期六日都要工作,下班后已经只有半条人命,如何还抽得出时间投资呢?...
【楼巿蒋门人Lucy】香港楼市跟疫情一齐进入第四波?... 今年入秋最关心的话题之一,是疫情会否进入第四波。政府、医务界专业人士都提醒市民要谨慎再谨慎。近期香港人打疫情仗已经好努力,尤其是经历完第三波...
分享: